vrijdag 29 mei 2015

Lean leiderschap

- Customers First: denk altijd eerst aan je klanten, leer van de problemen die jouw producten of diensten voor deze klant oplossen.
- Everybody Every Day: Continu Verbeteren gaat over elke dag met iedereen aan de slag om de processen te verbeteren
- Go and See: een management stijl die past bij Lean Leiderschap. Ga kijken waar het echte werk gebeurt
- Managing Means Improving: Verbeteren is niet alleen onderdeel van een managers taak, het IS de enige taak van een manager
- Clear Direction: weet waar je met je afdeling of bedrijf heen wilt. Zorg voor ene juiste afstemming van de strategie
- Teamwork: met een vast team kun je veel beter aan verbeteringen werken en deze als standaard gaan hanteren.
- Mutual Trust: Zonder vertrouwen is er geen verbeteren mogelijk voor de lange termijn.
- Creating Value: En weer terug bij de klant: doe alleen die zaken die voor de klant waarde toevoegen.

Ref: Michael en Freddy Balle

info: http://trainingenlean.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten